I was asked to do a self shot pic, so here it is homemade sex photo 8181 views

View homemade photo #943019


Hey, you either have JavaScript turned off
or an old version of Macromedia's Flash Player.
Get the latest flash player.

i was asked to do a self shot pic, so here it is

 8K+   368   88   47

By: 11inchcock
In: Self Shots, 3+ years ago

Tags:

self, shot, hung, big, cock, dick, huge, endowed

Comments & Feedback
Login or sign up to post comments. It's free and it takes 32 seconds.
  • 3 months ago fivecans

    Would you bring that to PA and fuck my wife silly. I'll wait till you get all the proper permits and what not so you can cross stateliness and bridges with that thing. Lol

  • 4 months ago hoeridder

    your a lucky guy to have one that long !!!!!

  • 5 months ago yummycottoncandy

    I so like what I see.i will hold it for u.

  • 6 months ago hollydolly

    mmmm what a hole filler

  • 6 months ago NYFUN

    wow thats big

  • 11 months ago thick6

    Wow,very impressive.has any woman ever taken it balls deep in any hole ?

  • 2 years ago harleyman24551

    wow..thats huge....

  • 2 years ago Katiev1

    wow !!!

  • 2 years ago 11inchcock

    QUOTE (freakymex @ 04 Feb '13 16:39)non human OH I am completely human

  • 2 years ago hotamandine4bbc

    wish I(m ur slut, u look sexy and ur cock is BEAUTIFUL

  • 2 years ago 11inchcock

    QUOTE (MizzMylf @ 19 Jan '13 12:43)OMG....I could have some fun with you! Then come and get it!!!

  • 2 years ago MizzMylf

    OMG....I could have some fun with you!

  • 2 years ago freakbynature69

    is that real...?

  • 2 years ago Matdom

    Mmm made for filling you up ;-)
    That's a beauty hun xXx
    Dominique

  • 2 years ago legless4u

    Amazing cock.

  • 2 years ago 11inchcock

    QUOTE (singlechick4u @ 31 Oct '12 14:47)Mmmmm would love to see if I can deep throat every inch of your big cock! well lets find out!!!

  • 2 years ago singlechick4u

    Mmmmm would love to see if I can deep throat every inch of your big cock!

  • 2 years ago AngelaPlymouth

    WOW! yes pleeez :)

  • 2 years ago landj2gether

    Well hello there neighbor ;-) Southern Vermont here...

  • 2 years ago burntup

    Amazing...I got shortchanged...

  • 2 years ago wildtime1997

    very nice cock

  • 2 years ago AngelaPlymouth

    very hot would love to take it all, all the way :) xxx

  • 3 years ago sxrod001

    my wife want's its in her.....!

  • 3 years ago countrybois

    mmm wow love to work on that cock of urs

  • 3 years ago 11inchcock

    QUOTE (dinof @ 11 Mar '12 14:47)Mmmm.. that's a lot of lovin' to give and take! Come and get me babe! It would be a lot of fun!

  • 3 years ago 11inchcock

    QUOTE (hotchick @ 11 Mar '12 11:34)OMG That's amazing baby. I would so love to have that, doing me right now. when ever you want it for real then I can make that happen for sure!

  • 3 years ago hotchick

    OMG That's amazing baby. I would so love to have that, doing me right now.

  • 3 years ago 11inchcock

    QUOTE (landj2gether @ 17 Feb '12 15:30)Come play with us in Brattleboro... ;-) who is asking and if you are serious then let's do this!

  • 3 years ago 11inchcock

    QUOTE (MichCougar @ 05 Feb '12 07:18)OMG!! I want a turn!!!!!!!!!!!!!! u think u can handle my big guy?

  • 3 years ago landj2gether

    Come play with us in Brattleboro... ;-)

  • 3 years ago butterflybabe88

    mmm lets see that bad boy nice and hard for my asshole;)

  • 3 years ago hornypatti1313

    So big n thick never had more then 8in
    Jam all 11 in my pussy
    N make it melt around that big tucker with hot wet orgasmic delite

  • 3 years ago NYFUN

    I don't think i could, but i sure would like to try to take it!!!

  • 3 years ago 11inchcock

    QUOTE (HeyRed @ 25 Nov '11 04:36)Wow! thanks! wanna try it out?

  • 3 years ago t69tsb

    omg yummmmmmmmmmmmmmmy

  • 3+ years ago wmcjjul

    WOW!!!! Very nice ;)

  • 3+ years ago hornypatti1313

    wow want to feelall 11 in me

  • 3+ years ago dee49

    mmmmmmmmmmm very impressive

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (HornOfPlenty @ 05 May '11 20:53)umm, yeah, you have a rockin' body, man. i definitely rate you 10++++++++! LOVE IT. u got a very hot body too! I would like to play sometime for real!

  • 3+ years ago HornOfPlenty

    umm, yeah, you have a rockin' body, man. i definitely rate you 10++++++++! LOVE IT.

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (freelovin69 @ 18 Apr '11 08:10)Oh I'm in love! I've never had a cock that big. It would be heaven! Come and get it babe! It is all yours to have fun with! John

  • 3+ years ago sousoo

    Hi
    Gosh I'd like to see, and feel, that when it's up hard, got a pic to send me?
    XX for your cock!
    Sue

  • 3+ years ago sharedwife

    cum and get my cunt baby!!

    RR

  • 3+ years ago cockpussylover4u

    Oh my god,i love your huge cock,if you ever come in Utah let me know,i really want to fuck with you mmmmmmmmmmmmmm.

  • 3+ years ago dali

    Mmmmmm, come beyby, come to my bed

  • 3+ years ago JackieandAntonie

    o m g!!!

  • 3+ years ago t69tsb

    ok im ready for it....

  • 3+ years ago bigdickcraver

    Daaaaaaaaaaaaaaaammmmn!!!!! Wtf!!!

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (kat6910 @ 05 Dec '10 00:58)can i have sum? absolutely! come and get it!

  • 3+ years ago kat6910

    can i have sum?

  • 3+ years ago runew2this2

    wow. .so very big and long. .wow. .luv to see u use that with the mrs and me. . .

  • 3+ years ago 11inchcock

    add me as a friend and send me your email address and I will send you more pics!
    QUOTE (buddy10 @ 27 Nov '10 05:09)wow would love to see more pics please post more i love big cocks

  • 3+ years ago 11inchcock

    Hi Jess, I would love to have you do that an a whole lot more! I got a sexy ass body and I woud like to meet for real sometime!
    QUOTE (jess9217 @ 26 Nov '10 01:51)babyy omfg i wanna lick it top to bottom

  • 3+ years ago buddy10

    wow would love to see more pics please post more i love big cocks

  • 3+ years ago jess9217

    babyy omfg i wanna lick it top to bottom

  • 3+ years ago 11inchcock

    Hey sexy! Wow a woman that will finally let me fuck her ass! I would love that!!! Damn babe u got me rock hard!!!!
    QUOTE (tightmilf82 @ 15 Nov '10 09:19)my pussy cant take it but i know my ass can !!! all 11 in stroking all the way in and out the you cum in me balls deep !!! omg im gonna cum just thinking about it !!!

  • 3+ years ago dagia100

    mmmmmmmmmmm

  • 3+ years ago muro6969

    in my ass, deep in my ass

  • 3+ years ago 11inchcock

    Hi Ccupz! I would love to see how much of my cock you could handle!
    QUOTE (ccupz @ 03 Oct '10 17:30)would love to try and fit that in..thats amazing..

  • 3+ years ago smokinhot

    wow!!! i wanna suck on that like a big stick...

  • 3+ years ago 11inchcock

    I would have no problem with that at all!QUOTE (shavedones @ 07 Sep '10 16:44)We wud both love to suck u off hun !! nice

  • 3+ years ago allcurvs

    Look at the lenghton that 1,lets c u throbbing hard and erect

  • 3+ years ago tcexcite

    That would be great to suck you off, then see how much cock my wife could take

  • 3+ years ago jonsongs

    WoW! Where to begin... like a slide! hehe

  • 3+ years ago 11inchcock

    Thanks for the comment! Glad u like what ya saw!
    QUOTE (cocksmart @ 25 Aug '10 13:33)nice!! Gigantic cock!!

  • 3+ years ago 11inchcock

    Thanks for the comment! I would love to show it to you in person sometime! lol Glad u like my huge cock! John
    QUOTE (murphyk @ 25 Aug '10 07:40)that is the biggest cock i have ever seen. very nice! x

  • 3+ years ago murphyk

    that is the biggest cock i have ever seen. very nice! x

  • 3+ years ago 11inchcock

    I would love to have your wife's hot mouth on my cock and see how much of my 11 inches she can swallow! Thanks for the comment
    QUOTE (SandS48 @ 11 Jul '10 15:21)my wifes eyes got real big when she saw that huge cock, i know she would love to put it in her mouth!

  • 3+ years ago 11inchcock

    Don't worry, I dont roll like that! I am not into stealing anyones girl away.. So definitely share my pics with her and if she ever wants to play for real, you can be present... It's all good! JohnQUOTE (TheMaster1 @ 03 Jul '10 05:51)wow
    i would hide my girlfriend if you were around
    she would leave me for you!

  • 3+ years ago 11inchcock

    come and get me for real babe!QUOTE (HardEightInch @ 01 May '10 22:37)i fucking want that for mothers day!!!

  • 3+ years ago 11inchcock

    Hey sexy! I got more pics to share with you sometime.. I can cam for you too if you have a cam. John
    QUOTE (gregorian @ 05 Jul '10 03:18)damn your cock is hot,wanna see more of it please

  • 3+ years ago 11inchcock

    Hi babe, yeah I love hearing a woman gag while taking my cock down her throat, nothing sexier to me! lol So I'd like to have you try sometime for real. John
    QUOTE (dirtieagentgirl @ 03 Jul '10 10:30)MMMMM....and what a size it is...love to try and get that down my throat....hope you like to hear a woman gag.....XO

  • 3+ years ago gregorian

    damn your cock is hot,wanna see more of it please

  • 3+ years ago dirtiegirl

    MMMMM....and what a size it is...love to try and get that down my throat....hope you like to hear a woman gag.....XO

  • 3+ years ago btjane

    woww, well hung.....

  • 3+ years ago 11inchcock

    Come swallow me balls deep girl! I want to throat fuck you and then take your pussy and then your ass!

    QUOTE (HardEightInch @ 01 May '10 22:37)i fucking want that for mothers day!!!

  • 3+ years ago HardEightInch

    i fucking want that for mothers day!!!

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (Misspolkadot @ 25 Jan '10 16:41)QUOTE (11inchcock @ 04 Dec '09 09:56)QUOTE (daytimekyfuncpl @ 02 Dec '09 03:03)Wow, nice! Have you found a woman that can take all of that yet?
    Ms. D.


    Yes I want you to take the challange! Send me a private msg!
    Not yet babe! Are you up for the challenge?


    Can i take the challenge;)?

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (biogeek @ 17 Jan '10 15:11)you're very sexy :) Thank you babe! So r u!

  • 3+ years ago biogeek

    you're very sexy :)

  • 3+ years ago sarahdreamsalone

    i don't think i could, but i sure would like to try to suck that whole cock.

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (gravoer @ 14 Dec '09 11:43)Nice big, big ,big cock! I wanna suck, and ride your cock! well come and get it!!! lol

  • 3+ years ago gravoer

    Nice big, big ,big cock! I wanna suck, and ride your cock!

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (pippo7670 @ 23 Nov '09 13:03)OMG what a cock... Thanks for the commment! You guys are hot too

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (medjedbgd @ 02 Dec '09 10:46)oooohhhh...this sure can fulfill my pussy... love your big cock Thanks for the comment! Love your awesome tits too!

  • 3+ years ago 11inchcock

    QUOTE (daytimekyfuncpl @ 02 Dec '09 03:03)Wow, nice! Have you found a woman that can take all of that yet?
    Ms. D.
    Not yet babe! Are you up for the challenge?

  • 3+ years ago pippo7670

    OMG what a cock...

  • 3+ years ago bootytooch

    All I can say is wow!

11inchcock
You are at the last photo.

5 photos

Related photos
More submitted homemade amateur photos in Self Shots!
  • i am so horny, anyone want to help me out?
  • was asked to take a body shot pic... so here it is
  • :)
  • Maybe a good shave would be better or should I leave it like this?
  • Horny on a hot day. I took the mirror view shot and started to warm up more.
  • Taking a pic in work bathroom to tease coworker.
  • :)
  • just the head